Reklamaatiot
Jos meiltä saamasi lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa tai meiltä ostamassasi tuotteessa on reklamoitavaa, toimi alla olevien ohjeiden mukaan.
Kuljetusvaurio:
Tarkista pakkaus ja tuotteet heti vastaanottaessasi lähetyksen. Tarkista pakkaukset ulkoisesti kuljetusliikkeen edustajan läsnä ollessa. Mikäli pakkauksissa on näkyviä vaurioita, pyydä kuljetusliikkeen edustajaa kirjaamaan rahtikirjaan merkintä vauriosta. Täytä sen jälkeen reklamaatioilmoitus.
Tuotevaurio:
Jos havaitset virheen tai puutteen tuotteessa, otathan valokuvat tuotteesta. Jos tuote on juuri toimitettu, otathan kuvat tuotteesta ja pakkauksista ennen kasaamista. Tämän jälkeen täytä alla oleva reklamaatioilmoitus ja lähetä se meille. Pakkausmateriaalit tulee säilyttää, kunnes reklamaatio on käsitelty.
Toimi näin:
Jotta pystymme käsittelemään reklamaationne mahdollisimman nopeasti, pyydämme huomioimaan seuraavat asiat reklamaatioilmoituksen tekemisessä:
- Reklamaatio tulee aina tehdä tilaajan nimellä.
- Reklamaatioiden käsittelyä varten tarvitsemme kuvat reklamaation aiheesta.
Kuvat:
- Kuva, jossa vaurioitunut tuote näkyy kokonaan
- Lähikuva vauriosta tuotteessa
- Kuva tuotteen pakkauksesta, jos kyseessä on kuljetusvaurio tai tuotteessa mahdollisesti olevasta tunnistetarrasta, jos kyseessä on tuotevaurio
Mahdollisia lisäkuvia pyydämme tarvittaessa sähköpostitse.
Reklamaation eteneminen
Kun olemme vastaanottaneet reklamaatioilmoituksesi, otamme sen käsittelyyn mahdollisimman pian. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun reklamaatiosi on otettu käsittelyyn.
Reklamoidut tuotteet pyrimme ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan ehjällä tuotteella.
Mikäli haluat esittää oman ratkaisuehdotuksesi, käsittelemme sen yhdessä reklamaatiosi kanssa kokonaisuutena ja palaamme asiaan vastauksellamme.
Siirry täyttämään reklamaatiolomake (Avautuu uuteen ikkunaan)