Usein kysytyt kysymykset
Löytyisikö täältä vastaus kysymykseesi?
Pienenettävä sisältö
1. Minulla on kysyttävää tilaukseeni liittyen tai haluan tehdä muutoksia tilaukselleni
Jos tilauksesi on tehty verkkokaupastamme, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot
Jos tilauksesi on tehty myymälästämme, voit olla yhteydessä ensisijaisesti suoraan myymälään, josta tilaus on tehty. Katso myymälöidemme yhteystiedot
2. Mistä saan tietoa tilaukseni toimitusajasta?
Verkkokauppatilauksen yhteydessä saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa näkyy tilauksesi toimitusaika. Jos sinulla on kysyttävää
verkkokauppatilauksen toimitusajasta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot
Myymälästä tehdyn tilauksen toimitusajasta saat lisätietoja myymälästä.
Katso myymälöidemme yhteystiedot
3. En saanut verkkokaupan tilauksestani tilausvahvistusta sähköpostiini. Miten toimin?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan ensin sähköpostisi
roskapostikansion. Jos tilausvahvistusta ei löydy, olethan yhteydessä
asiakaspalveluumme. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot
4. Voinko seurata verkkokauppatilaukseni etenemistä?
Verkkokauppatilauksen etenemistä ei ole mahdollista seurata
verkkosivuillamme, eikä tilauksesta tule seurantalinkkiä. Jos sinulla on
kysyttävää tilauksen etenemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot
5. Miten saan tiedon noudettavasta tai toimitukseen valmiista tilauksesta?
Noudettavasta tilauksesta saat ilmoituksen
tekstiviestillä.
Mikäli olet tilannut tilauksen kotiinkuljetuksella,
kuljetusyhtiö on sinuun yhteydessä, kun tilaus on toimitusvalmiina.
6. Mistä löydän kotiinkuljetuksen ja lisäpalveluiden hinnat?
Hinnan kuljetuspalvelulle näet syöttämällä toimitusosoitteen
verkkokaupan kassalla. Toimituksen hinta määräytyy postinumeron mukaan.
Mikäli postinumeroalueellesi on saatavilla kuljetuksen yhteyteen
lisäpalveluita (kierrätys, käyttökuntoonlaitto ja käyttökuntoonlaitto Premium),
näet vaihtoehdot kuljetushinnan yhteydessä.
Mikäli sinulla on
kysyttävää lisäpalveluista, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot
7. Mitä tulee ottaa huomioon tilauksen kotiintoimituksessa?
Alueen mukaan Posti, Kuljetusliike Hakonen tai
Kuljetusliike Niemi toimittaa lähetyksen asiakkaalle sisälle asuntoon ulko-oven
läheisyyteen, joten varauduthan tarvittaessa järjestämään kantoapua tuotteen
loppusijoittamista varten. Kuljetusliike sopii toimitusajan asiakkaan kanssa
etukäteen. Kuljetusliike toimittaa lähetyksiä arkisin klo 8–22 ja suurimmilla
paikkakunnilla myös lauantaisin klo 9–15.
Sujuvan toimituksen takaamiseksi varmistathan, että
kulkureitti on vapaa ja lattiat suojattu. Huomioithan, että työturvallisuuden
takaamiseksi kuljettajat käyttävät turvajalkineita myös sisätiloissa.
8. Onko tilauksen toimituksen yhteyteen mahdollista saada kierrätyspalvelu vanhalle huonekalulle?
Kierrätyspalvelu on lisättävissä kotiinkuljetuksen
yhteyteen. Lisäpalvelu on valittavissa verkkokaupan kassa välilehdellä.
9. Voiko toinen henkilö noutaa tilauksen puolestani?
Mikäli et itse pääse noutamaan tuotetta, käytä valtakirjaa. Voit käyttää myös tätä valtakirjapohjaa: valtakirja (PDF)
Valtuutetulla tulee olla henkilöllisyystodistus mukana.
10. Miten toimin, jos tilaamani tuote on virheellinen, viallinen tai vaurioitunut?
Jos tuotteessa on vikaa, täytä reklamaatiolomake
Lisätietoa tuotteille myönnetystä takuusta ja sen kattavuudesta löydät täältä
11. Miten toimin, jos haluan palauttaa tilaamani tuotteen?
Voit palauttaa verkkokaupastamme isku.fi ostetut tuotteet 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Löydät tarkemmat palautusohjeet verkkokaupan tilauksille täältä.
12. Ovatko kaikki Isku Kodin valikoiman tuotteet ja kangasvaihtoehdot esillä verkkokaupassanne?
Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai kangasvaihtoehtoa verkkokaupastamme,
voit tiedustella tuotteen saatavuutta myymälöistämme. Katso myymälöidemme yhteystiedot